Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Sivert Hoyem & The Volunteers - Ladyfriend


Έχω μήνες να γράψω..Γράφω συνήθως όταν δεν είμαι καλά..και σήμερα κάτι τρέχει...κυριώς μέσα μου..Πως είναι να ερωτευεσαι με την πρώτη ματιά δεν το είχα νιώσει ποτε..και όμως είναι αλήθεια..Τι και αν είμαι με κάποιον άλλον..Τι και αν δεν σε ξαναδώ ποτέ..Η φλόγα μέσα μου θα είναι εκεί , θα περιμένει καρτερικά έτοιμη να τα κάψει όλα..ΟΛΑ όμως..Δεν το περίμενα να γινόμουν τόσο ρομαντική..Εσύ με έκανες..Χθές για πρώτη φορά γυρισα τη δική μας "ταινία" ...Εμείς πρωταγωνιστές και όλοι γύρω μας κομπάρσοι..Κανένας δεν υπήρχε..μόνο εγώ, εσύ τα μάτια μας και το πρώτο μας φιλί..και η Nina Simone να μας ρίχνει τα ξόρκια της...Από που ήρθες και βρήκες την καρδιά μου στόχο δεν σε καταλαβα..Σαν τον κλεφτη....όταν χωριστηκαν οι δρόμοι μας, όταν δώσαμε το τελευταιο φιλί της βραδυας...Σε ένα παλιόδρομο άδειο, με τζάμια θολά έκλεισες την πόρτα και με πήρες μαζι σου..Τα πήρες όλα μαζί σου..Σού είχα πει εμείς οι δυο βρεθήκαμε κάποτε, κάπου αλλού, σε μια άλλη ζωή..Μου είσαι οικείος,  αυτά τα χείλη τα έχω ξαναφιλήσει, σε αυτήν την αγκαλιά έχω υπαρξει πάλι να τρέμω..Δεν ήταν από άγχος στο είπα...Ηταν ένα ρευμα που με διαπέρασε όταν με αγκάλιασες...Άραγε να ήταν η τελευταία φορά....?Σίγουρα δεν ήταν η πρώτη...και οι πιο ακατάλληλες στιγμές γεννούν τα πιο δυνατά συναισθήματα...Σέρνω το χορό, μην με κοιτάς έλα μαζί μου...Νιώθω την καρδιά μου έτοιμη να φύγει από το στήθος μου...

1 σχόλιο:

  1. ο χριστος και η μανα του! τι ειναι τουτα εδω τα πραγματα...τα λες ολα αυτα γιατι δεν με εχεις συναντησει. σε συγχωρω ως μεγαλη καρδι που ειμαι :D ιντερνετικο φιλακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή


Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου