Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

Ρε συ....

Πάντα έτσι ξεκινάω τις προτάσεις μου με μια προτροπή νωχελική...Τι σου κάνει ένα "Ρε συ..". Πόσες συζητήσεις, λύσεις και παρεξηγήσεις έχω ξεκινήσει με δύο συλλαβές...Πόσα πράγματα γυρνούν στο μυαλό μου και λέω ένα "Ρε συ"..Κατά γενική ομολογία είναι αναιδέστατο να μιλάς έτσι, όμως παρόλα αυτά ξέρω καλά ότι ευγένεια είναι ο καλοπροαίρετος τρόπος σου και όχι ο τρόπος που σου υποδεικνύουν οι άλλοι..Ρε συ να είσαι γλυκός-ιά, ρε συ να αγαπάς, ρε συ να κάνεις λάθη, ρε συ να σέβεσαι, ρε συ μην είσαι μαλάκας...Να προβληματίζεσαι ακόμα και αν η αφετηρία σου είναι ένα αναιδέστατο και απλό "Ρε συ.."..Φεύγω να πάρω τη βαλεριάνα μου και να χαλαρώσω..Είμαι χαλαρή αλλά θέλω να βουλιάξω να χαθώ στο κορμί μου..!Σε φιλώ άγνωστε-η αναγνώστη-στρια ..ελπίζω να σου έδωσα λίγη τροφή για το νου..δίπλα έχω και τροφή για το αυτί..Καλή όρεξη!

3 σχόλια:

  1. Ρε συ, έχω κολλήσει κάτι ώρες τώρα με το spirit world!!

    τι κομματάρα!!!!!!!!!!!!

    τροφή για το αυτί πήρα..

    τροφή για τον νού, πάντα βρίσκω εδώ κι εκεί και εντός μου..

    καλησπέρα Ε(υ)ρινύα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρε συ να αντε ανεβα σαλονικα να ουμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Ευρύνοε μεριμνώ για την τροφή!Όποτε το θυμάμαι βέβαια να γράφω...αν και μερικοί μου δίνουν ώθηση και τους ευχαριστώ!!!Μα τι ωραία "καλούδια" έχεις στον ιστοχώρο σου!!!Καληνύχτες!!!:D


    @Ρε συ Κοκκαλάκι μου!!!!Πόσο θέλω να έρθω!!!Θα περιμένεις κλήση μου ε!!!Να ουμ θα σου πεταχτώ μπροστά σου!!(σαν απειλή φαίνεται)...!!!Ιντερνετικο σφηνάκι κερασμένο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή


Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου