Παρασκευή 9 Απριλίου 2010

Παράνοια!!

Τόσο όμορφη μέρα έξω και εγώ μέσα με ένα άτιμο κρυολόγημα να με ταλαιπωρεί!!!Πέρασε και το Πάσχα, Χριστός Ανέστη κιόλας!Να έχουμε την υγειά μας και να χαρούμε αυτά που μας λείπουν!.......Έρχεται και το καλοκαιράκι σιγά σιγά και όλα μοιάζουν πιο ζωντανά πιο όμορφα!!! Κλασσικός τηλεορασάκιας εγώ αλλά σήμερα δεν βρίσκω κάτι που να με κρατά σε ενδιαφέρον.......ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΓΩ ΕΞΩ!!!!ωωωχ ανεβαίνει ο πυρετός, τα μάτια μου στάζουν αίμα και η μύτη τρέχει σαν μαραθωνοδρόμος...ουφ!!!τα' πα και ησύχασα...έχω όμως μια απορία και όποιος- όποια γνωρίζει ας μου απαντήσει πως μπορώ να ανεβάσω βιντεάκια απο youtube...Καίγομαι!!!!!

2 σχόλια:

  1. Καλησπέρα..

    για να ανεβάσεις βιντεάκια απο το youtube πάς στο βίντεο που σε ενδιαφέρει, και πάς εκεί που λέει embed και κάνεις κλίκ εκεί πάνω..
    βγάζει έναν κώδικα που τον αντιγράφεις μέσα στην άνάρτηση σου και είσαι κομπλέ..

    χαιρετώ σε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Ευρύνοε!!!(Τώρα είδα την απάντηση σου..και είμαι πάλι άρρωστη χαχα) να σαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή


Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου